مشاوره رایگان بگیرید!
در کنار شما هستیم برای پیشرفت کسب و کار شما
اطلاعات خود را وارد کنید در اولین فرصت با شما تماس میگیریم
در کنار شما هستیم برای پیشرفت کسب و کار شما
اطلاعات خود را وارد کنید در اولین فرصت با شما تماس میگیریم
نمایش در صفحه اول گوگل هدف تقریبا همه کسب و کارها است چرا که گوگل مشتریان واقعی را به آنها می رساند. به همین دلیل است که برای رسیدن به این هدف رقابت شدیدی وجود دارد. در این مطلب چند نکته مهم برای نمایش سریع در صفحه اول گوگل را به شما خواهم گفت.
اگر عبارت “کفش های کتانی” را در گوگل جستجو کنید ، برندهایی مثل نایک و آدیداس همیشه اولین صفحاتی هستند که گوگل به شما نمایش می دهد. و اگر جستجویی برای طراحی سایت شرکتی انجام دهید ، برند های بزرگ بر وبسایت های کوچک و محلی که گاها طراحی های خوبی هم انجام می دهند در موتورهای جستجو برتری پیدا می کنند. (نا گفته نماند که سایت خوب را نیز در صفحه اول گوگل مشاهده خواهید کرد). بدون شک ، برای شرکت های بزرگ و معروف ظاهر شدن در بالای صفحه اول گوگل کار ساده تری است. ولی با همه ی این اوصاف ، هنوز هم برای برندهای کوچک و جدید فرصت جای گرفتن در صفحه ی اول گوگل وجود دارد. حتی گاهی این شرکت ها ، می توانند رقبای بزرگ تر و قدرتمند تر از خود را نیز در این زمینه شکست دهند.
در این مقاله ، ما در مورد همه ی اطلاعاتی که لازم است در مورد صفحه اول گوگل بدانید صحبت می کنیم. از جمله نکاتی که بیان خواهد شد می توان به عوامل تاثیرگذار بر نحوه نمایش نتایج گوگل (Google SERP) و اینکه چگونه می توانیم سایتمان را در صفحه ی اول نتایج جستجو قرار دهیم اشاره کرد.
Google SERP مخفف “Google Search Engine Result Page” به معنی “صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل” است و همانطور که می دانید و بارها مشاهده کرده اید ، منظور از این عبارت همان صفحه ی نتایجی است که موتورهای جستجو مانند گوگل بر اساس کلمات نوشته شده توسط کاربر نمایش می دهند. این صفحات شامل نتایج ارگانیک (وبسایت های سئو شده) و نتایج تبلیغات کلیکی گوگل ادرودز می باشد که معمولا در بالای صفحه نمایش داده می شوند.
الگوریتم های گوگل جستجوی یک کاربر را بررسی کرده و سریعا نتایج مورد نظر آنها را نمایش می دهند. ترتیب نتایج جستجو کاملا بر اساس میزان ارتباط نتایج با عبارت جستجو شده است – اگر محتوای شما بتواند برای جستجوی کاربر مفید واقع شود و خواسته ی وی را به طور کامل فراهم کند ، مسلما در بالا و راس صفحه اول گوگل قرار می گیرد.
قطعا قرار گرفتن وبسایت و نمایش محتوا در صفحه اول گوگل یا همان Google SERP ، هدف اکثر کسب و کارها است. چون هر چه باشد ، سهم جستجوی ارگانیک از کل ترافیک آنلاین به تنهایی 51% است.
چند عامل مختلف وجود دارند که بر ترتیب نمایش محتوا و لیست شدن آنها در صفحه اول گوگل موثر هستند. مهم ترین عوامل به شرح زیر هستند:
واضح است که ما به هیچ وجه کنترل کاملی بر رتبه بندی های خود در صفحه اول گوگل (Google SERP) نداریم ، این امر دقیقا به همان دلیلی است که هیچوقت نمی توانیم همه ی جوانب کسب و کارمان را کنترل کنیم. اما می توانیم بر برخی از جوانب تاثیر بگذاریم. از جمله ی این جوانب می توان به انتخاب کلید واژه های مناسب و استفاده از بهترین اعمال سئو به منظور بهینه سازی سایت برای جستجو و ایجاد دامنه ی معتبر اشاره کرد.
اگر می خواهید کسب و کارتان در صفحه اول گوگل قرار بگیرد ، باید متوجه باشید که برخی از انواع جستجوها نسبت به دیگر انواع آنها ، راحت تر رتبه می گیرند.
سه نوع اصلی جستجو وجود دارند که کاربران معمولا از آنها استفاده می کنند. آنها عبارتند از:
بهبود رتبه در تبلیغات ادوردز (Adwords) می تواند وضعیت Google SERP را نیز سریع بهبود بخشد. بهبود وضعیت ارگانیک در صفحه اول گوگل زمان زیادی نمی برد. در نتیجه با داشتن استراتژی های مناسب و صحیح می توانید در این مورد خیلی راحت موفق شوید.
اگر در حال حاضر رتبه بندی خوبی در Google SERP مورد نظرتان ندارید ، یا اگر می خواهید وضعیتتان را بهبود ببخشید ، چند نکته وجود دارند که اگر آنها را رعایت کنید و به خوبی انجام دهید می توانید بر رتبه بندی سایتتان در صفحه اول گوگل تاثیر مثبتی بگذارید:
بهبود سئوی کلی سایت طبیعتا باعث بهبود رتبه بندی های SERP می شود. با به کارگیری استراتژی هایی مانند بهبود سرعت بارگذاری سایت و استفاده از متاداده ها در صفحه ، می توانید سئوی سایتتان را بهبود ببخشید.
لینک سازی نه تنها به سئو و اعتبار دامنه ی سایت شما کمک می کند ، بلکه باعث بهبود جایگاه سایت در نتایج جستجو نیز می شود ، چون گوگل از محتواهایی که اشتراک گذاری و لینک های زیادی دارند خیلی خوشش می آید. برای این منظور ، پست های مهمان برای همکارانتان بنویسید و لینک هایی به سمت محتواهای ارزشمند که در سایت هایی با اعتبار بالا هستند ایجاد کنید. هر دوی این استراتژی ها کمک زیادی به نمایش شما در صفحه اول گوگل می کنند.
جستجو در مورد کلیدواژه از آن اعمالی است که تاثیرش را سریعا مشاهده می کنید. در مورد کلید واژه ها باید تعادلی بین حجم جستجوی زیاد ، رقابت کم و ارتابط آنها با محتوا ایجاد شود.
می توانید از ابزارهایی مانند YoastSEO برای کمک به انتخاب و بهینه سازی کلیدواژه ها استفاده کنید.
این توصیه به خصوص برای تحقیق در مورد کلید واژه فوق العاده مفید خواهد بود. جستجوهای اطلاعاتی نسبت به دو نوع دیگر جستجو ، معمولا راحت تر رتبه می گیرند ، اما با این حال این نوع جستجو موقعیت خوبی برای شما فراهم می کند تا با مخاطب مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید. محتوایی تولید کنید که باور دارید کاربران خواهان آن هستند و راحت می توانید آنها را به بالای صفحه اول گوگل برسانید.
اگر تغییرات ذکر شده در بالا را اعمال کرده اید و هنوز نتوانسته اید برای جستجوی های تراکنشی ارگانیک به صفحه اول گوگل دست یابید ، وقت آن است که PPC را امتحان کنید.
در خیلی از موارد ، نمی توانید خطر قرار نگرفتن در راس هرم Google SERP را بپذیرید ، چون اگر این ریسک را بپذیرید رقبایتان نسبت به شما برتری می یابند.
گاهی اوقات همه نتایجی که قبل از اسکرول صفحه نمایش داده می شوند ، تبلیغات کلیکی هستند. برای با ارزش ترین کلیدواژه های تراکنشی می توانید از کمپین های AdWords یا Bing Ads کمک بگیرید.
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یک کار بسیار رقابتی است. وقتی روزانه 2 میلیون پست نوشته می شوند ، پس فرصت موفق شدن برای همه وجود دارد.
درک اینکه چه عواملی بر نتایج جستجو تاثیر می گذارند ، می تواند در بهینه سازی سایت و محتوا به شما کمک کند. با استفاده از استراتژی هایی که در بالا ذکر شدند ، می توانید سایتتان را (هم با محتوای ارگانیک و هم تبلیغات کلیکی) در بالای صفحه اول گوگل قرار دهید و ترافیک بیشتری به سمت سایت خود روانه کنید.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد .
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی،
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
به متنی آزمایشی و بیمعنی در صنعت چاپ، صفحهآرایی و طراحی گرافیک گفته میشود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحهآرایی، نخست از متنهای آزمایشی و بیمعنی استفاده میکنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر میرسد و قلمها و اندازهبندیها چگونه در نظر گرفته شدهاست. از آنجایی که طراحان عموما نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن میباشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحهآرایی میکنند تا مرحله طراحی و صفحهبندی را به پایان برند.
سوالاتتان را در مورد طراحی سایت و سئو ارسال کنید
در کنار شما هستیم برای پیشرفت کسب و کار شما
اطلاعات خود را وارد کنید در اولین فرصت با شما تماس میگیریم