مشاوره رایگان بگیرید!
در کنار شما هستیم برای پیشرفت کسب و کار شما
اطلاعات خود را وارد کنید در اولین فرصت با شما تماس میگیریم
در کنار شما هستیم برای پیشرفت کسب و کار شما
اطلاعات خود را وارد کنید در اولین فرصت با شما تماس میگیریم
آیا شما هم یک کانال یوتیوب دارید و در آن ویدئو منتشر می کنید؟ مهم نیست چقدر زمان صرف ایجاد ویدئو ها کنید! اگر برای ویدئوهای خود بازاریابی نکنید ، کار شما هیچ وقت به دست اکثریت مخاطبانتان نمی رسد. افزایش بازدید یوتیوب ، هنری است که همه می توانند بیاموزند.فقط به کمی نظم نیاز دارد.
در این راهنما ، من استراتژی ها و تکنیک هایی را بیان کرده ام که می توانید باری بازاریابی و افزایش بازدید یوتیوب خود از آنها استفاده کنید.
این نکات قبلا تست شده اند ، به اثبات رسیده اند و برای ویدئوهایی در تقریبا تمام موضوعات و زمینه ها به خوبی کار کرده اند. این پست را به عنوان چک لیستی در نظر بگیرید که در هنگام تولید یک ویدئو باید موارد آن را انجام دهید.
پس بدون هیچ شک و تأخیری ، اجازه دهید آموزش افزایش بازدید یوتیوب را آغاز کنیم.
من همه تکنیک های اصلی بهینه سازی ویدیو را در ادامه ذکر کرده ام.
توجه: در آینده ، این ترفندها را به صورت دقیق تر توضیح خواهم داد. اگر یک یوتیوبر حرفه ای هستید یا قصد دارید به یک حرفه ای تبدیل شوید ، پس بهتر است بخش آموزش رایگان سایت خوب را تحت نظر داشته باشید تا هرگاه پست های جدید منتشر شدند از آنها استفاده کنید.
بین ویدئوهایی که به صورت گسترده در سراسر اینترنت دیده شده و به اشتراک گذاشته می شوند یا آنهایی که تعداد بازدید بسیار کمی به دست می آورند ، یکی از تفاوت های اصلی در قسمت عنوان است.
جستجو برای کلید واژه مناسب ایده بسیار خوبی برای یافتن واژه هایی است که مردم آنها را بیشتر جستجو می کنند و بعد از اینکه این کلید واژه را یافتید باید موضوع یا عنوان ویدئوی خود را به نوعی با آن ترکیب کنید.
در زیر چند نکته برای نوشتن عناوین عالی ویدئو در یوتیوب مشاهده می کنید:
یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که مانع از افزایش بازدید یوتیوب شما می شود استفاده از تگ یا برچسب نا مناسب است.
استفاده از تگ در یوتیوب با پست های وبسایت متفاوت است. اگر تا به حال به تگ های موجود در یوتیوب دقت نکرده اید ، حالا زمان خوبی است که شروع کنید. حتی می توانید به پست های قبلی خود بازگردید و برچسب های آنها را نیز اصلاح کنید.
در زیر چند قانون برای استفاده از تگ های ویدئویی یوتیوب مشاهده می کنید:
تگ های استفاده شده توسط ویدئوهای پر بازدید را بیابید و از آنها در ویدئوهای خود استفاده کنید. می توانید از افزونه گوگل کروم به نام TubeBuddy برای یافتن تگ های مورد استفاده توسط دیگران کمک بگیرید.
به خاطر داشته باشید که تگ های ویدئویی یوتیوب عامل مهمی برای رتبه بندی ویدئوها هستند.
حساب های کاربری معتبر و تایید شده یوتیوب می توانند از ویژگی Thumbnail سفارشی استفاده کنند. یک Thumbnail ویدئویی خوب به شما کمک می کند در بین ویدئوهای مرتبط و بخش ویدئوهای پیشنهادی مورد توجه قرار گیرید.
در زیر چند نکته برای Thumbnailها مشاهده می کنید:
نمی خواهم شما را با این مسائل تکنیکی سردرگم کنم ، اما این موارد از این حیث مهم هستند که با دانستن آنها می توانید یک Thumbnail ایجاد کنید که هم در کامپیوترهای خانگی و هم در گوشی های تلفن همراه عملکرد خوبی داشته باشد.
به منظور طراحی سریع یک Thumbnail برای ویدئوهای یوتیوب آن هم فقط در عرض چند دقیقه ، می توانید از Canva یا YouZign استفاده کنید.
چند نکته در زمینه برندسازی وجود دارد که از حالا به بعد باید انجام دهید و این نکات به شما اطمینان خواهند داد که ویدئوی شما رتبه خوبی خواهد گرفت. یکی از این نکات ، نمایش معرفی ابتدایی و انتهایی برند است.
ساختن معرفی ابتدایی و انتهایی یوتیوب کار ساده ای است و شما می توانید خودتان با استفاده از Camtasia آنها را ایجاد کنید یا می توانید در وب سایت های فریلنسینگ مثل پونیشا ، پروژه ایجاد کنید تا یک فریلنسر انجام این کار را به عهده بگیرد.
اگر هنوز یک لوگو برای کانال خود ندارید، باید آن را نیز طراحی کنید.
اگر یک تولید کننده محتوا در قالب ویدیو هستید ، پس باید چند کانال در رسانه های اجتماعی برای کانال یوتیوب خود داشته باشید. این موقعیت فرصتی برای شما فراهم می کند تا گروهی خارج از یوتیوب ایجاد کنید و ترافیک را از دیگر کانال های شبکه های اجتماعی محبوب به سمت کانال یوتیوب خود هدایت کنید.
در زیر چند کانال رسانه اجتماعی را مشاهده می کنید که باید ایجاد کنید (البته اگر همین الان ندارید):
البته قبلا مطلبی در مورد اینکه کدام شبکه اجتماعی مناسب زمینه فعالیت شما می باشد منتشر کرده ام که توصیه می کنم آن را مطالعه کنید.
می توانید از ابزاری همچون Buffer برای زمان بندی اشتراک گذاری ویدئوها در کانال های رسانه اجتماعی خود کمک بگیرید. همچنین می توانید از مزیت ترکیب IFTT+Buffer برای اشتراک گذاری خودکار ویدئوهای تازه منتشر شده در صفحات رسانه ی اجتماعی خود استفاده کنید.
یک نکته ی مهم:
من معمولا هر ویدئو را به مدت 8 ماه پس از انتشار ، حداقل 10 تا 15 بار اشتراک گذاری می کنم. همچنین ، در هنگام اشتراک گذاری بهتر است از هشتگ ها استفاده کنید تا دیگران هم بتوانند به راحتی آنها را بیابند.
اگر یک یوتیوبر تمام وقت هستید ، پس حتما باید یک وب سایت برای ویدئوهای یوتیوبی خود ایجاد کنید. این روزها ، قرار دادن ویدئوهای یوتیوب درون یک وب سایت بسیار ساده است و می توانید وبسایت خود را روی هر نوع سیستم مدیریت محتوای رایگان یا پولی ایجاد کنید.
من پیشنهاد می کنم وب سایت خود را با استفاده از وردپرس ایجاد کنید و از یک قالب وردپرسی مخصوص ویدئو استفاده کنید. همچنین بهتر است از هاست وردپرسی مدیریت شده استفاده کنید تا لازم نباشد نگران نگهداری و مراقبت از وبسایت خود باشید. طراحی سایت حرفه ای با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا ، به راحتی امکان پذیر است.
در عین حال، می توانید از افزونه های زیر نیز استفاده کنید:
اگر از وردپرس استفاده نمی کنید ، می توانید از پلتفرم های دیگری کمک بگیرید که برخی از آنها عبارتند از:
نکته ارزشمند: همچنین می توانید یک دامنه بخرید و آن را روی کانال یوتیوب خود ریدایرکت کنید. در این صورت وقتی کسی از شما بپرسد “چگونه می توانم شما را در یوتیوب بیابم؟” به راحتی دامنه را به او معرفی می کنید.
یک playlist یوتیوبی ، روشی عالی برای افزایش بازدید یوتیوب است. وقتی یک ویدئوی جدید را آپلود کردید ، آن را به یک playlist اضافه کنید (خواه آن playlist را خودتان ایجاد کرده باشید خواه از قبل وجود داشته باشد).
اگر قصد دارید یک playlist جدید ایجاد کنید، مراحل زیر را انجام دهید:
Playlist های یوتیوب در نتایج جستجو نیز نمایش داده می شوند. با انجام این کار ، مردم ویدئوهای بیشتری از شما پیدا خواهند کرد.
در سایت های رسانه اجتماعی باید کارهایی که قصد دارید بازدید کنندگان انجام دهند را از آنها طلب کنید.
در پایان ویدئو ، یا حتی در اواسط آن ، از بازدید کننده بخواهید کانال شما را لایک کرده یا در آن عضو شود. در عین حال ، می توانید از آنها بخواهید ویدئو را با افراد دیگری که ممکن است به دیدن آن علاقه داشته باشند به اشتراک بگذارند.
اکثر ستاره های بی چون و چرای یوتیوب با این تکنیک ، از بازدیدکنندگانشان استفاده بهینه می کنند. اگر قبلا هیچگاه این کار را انجام نداده اید ، پس از ویدئوی بعدی خود این کار را آغاز کنید. وقتی متوجه می شوید که با یک درخواست ساده ، چقدر تعداد اشتراک گذاری ها افزایش می یابد شگفت زده خواهید شد.
این مورد یک تکنیک مستقیم برای افزایش بازدید یوتیوب نیست ، اما در استراتژی کلی افزایش بازدید کانال یوتیوب تاثیر مستقیم دارد.
مصاحبه با یک تاثیرگذار برای شما فرصتی فراهم می کند تا به یک جامعه پر رونق در زمینه کاری خود دست یابید. با این کار نه تنها توجه افراد دیگری که آن شخص به خصوص را دنبال می کنند را به دست می آورید ، بلکه همچنین مورد توجه کل دست اندرکاران در صنعت خود نیز قرار خواهید گرفت.
می توانید برترین تأثیرگذاران در رشته فعالیت خود را بیابید و با استفاده از Google Hangouts یا Skype با آنها مصاحبه کنید. همچنین می توانید از ابزارهایی همچون Ecamm call recorder نیز استفاده کنید.
یک اشتباه که اکثر بازاریابان در حال رشد یوتیوب مرتکب می شوند این است که فقط بر انتشار ویدئوهای بیشتر تمرکز می کنند و دیگر به سراغ آموزش و یادگیری روش های افزایش بازدید یوتیوب نمی روند.
یوتیوب یکی از پلتفرم هایی است که با سرعت بالایی در حال تغییر است و مهم است که در مورد تمام نکات و ترفندهای موجود و نوظهور آموزش ببینید.
می توانید از آکادمی خلاقیت یوتیوب استفاده کنید تا نکات حرفه ای بیشتری برای بهره گیری بیشتر از ویدئوهای یوتیوبی خود (و نهایتا کانال خود) بیاموزید. وقتی من آموزشم را در اینجا شروع کردم ، از یادگیری این همه نکته و ترفند که فکرش را هم نمی کردم وجود داشته باشند شگفت زده شدم.
یوتیوب خیلی بی سر و صدا در حال راه اندازی یک شبکه اجتماعی است و شما با استفاده از این قابلیت میتوانید ویدئوهای خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید. برای استفاده از این قابلیت فقط کافیست روی آیکن + کلیک کرده و گزینه “Create Post” را انتخاب کنید سپس یک متن بنویسید و لینک ویدیو را نیز قرار دهید. همچنین میتوانید یک تصویر ساده (JPG) یا متحرک (GIF) یا حتی یک نظرسنجی اضافه کنید تا باعث تعامل بیشتری با کاربران شود. اعضای انجمن میتوانند آن پست را لایک کنند و کامنت بگذارند که اینها نشانه های خیلی خوبی برای تعامل بیشتر هستند. این تکنیک هنوز یکی از جدیدترین روش های رایگان افزایش بازدید یوتیوب است.
خب ، این ها چند استراتژی و تکنیک تبلیغاتی ساده بودند که می توانید از امروز به بعد برای ویدئوهای یوتیوبی خود از آنها استفاده کنید.
این ترفندها و نکات قطعا در به دست آوردن ترافیک بیشتر و در نهایت اعضای بیشتر به شما کمک خواهند کرد.
اکنون نوبت شماست که به ما بگویید پس از اینکه ویدیوی خود را منتشر می کنید ، از چه راه هایی برای افزایش بازدید یوتیوب استفاده می کنید. من دوست دارم راه های شما را نیز در قسمت نظرات ببینم و این مطلب را با بهترین راه هایی که معرفی می کنید آپدیت کنم.
یوتیوب از زمان شروع به کارش در سال 2005، برای محتواهای ویدئویی به یک مقصد آنلاین همیشگی تبدیل شده است. برای کسب و کارهای کوچک، یوتیوب فرصتهای منحصر به فردی فراهم کرده است(از بازاریابی ویدئو برای یک محصول خاص گرفته تا خدمات کسب درآمد از طریق برنامه ی همکاری یوتیوب).
در زیر چند آمار و روند را مشاهده میکنید که ممکن است برای موسسانی که به دنبال قدرت یافتن و افزایش بازدید در یوتیوب هستند، جالب باشند.
«بالقوگی به صورت چیزی متعلق به من تجربه میشود – قدرتِ من، پرسشِ من – و اینکه به فعلیت منجر شود یا نه، تا حدود زیادی به من بستگی دارد: اینکه کجا عمل کنم و کجا مکث.» آنچه در تجربه انسانی روی میدهد این است: « میکند، میرهانَد. برعکس، او هویت را حین عمل یا دست کم در امکان انجام عمل تجربه میکند.
به نظر میرسد ما از نظر فرهنگی آمادهایم که خبرهای منفی را خیلی آسان باور کنیم، و ترسی سیال در ما هست که به صورتی مزمن به هر چیز تازهای تسری پیدا میکند. جهانی اینگونه ترس زده نمیتواند جهانی خوشبخت باشد. درک و تصور عمومی در میان مردم این است که ما امروزه بیش از هر زمان دیگر در معرض خطر هستیم.
و این گرایش روز به روز بیشتر میشود و عواقب وخیمتری به بار میآورد. یک عامل موثر در درک و تصور مردم از خوشبختیشان تصوری است که میتوانند از آیندهشان داشته باشند. مردمی که در شرایط مصیبتباری زندگی میکنند، اما معتقدند که اوضاع اینگونه نخواهد ماند و بهتر خواهد شد، کلا بسیار راضیتر از کسانی هستند.
سوالاتتان را در مورد طراحی سایت و سئو ارسال کنید
در کنار شما هستیم برای پیشرفت کسب و کار شما
اطلاعات خود را وارد کنید در اولین فرصت با شما تماس میگیریم